Rusza konkurs na logotyp EXPO 2022 w Polsce

Urząd Miasta Łodzi ogłasza start konkursu na logotyp International EXPO 2022 Łódź Polska. Konkurs ma charakter otwarty, jest dwuetapowy i międzynarodowy.

Dla kogo

Dla wszystkich zainteresowanych osób i podmiotów, w tym do absolwentów oraz pracowników naukowych wyższych uczelni artystycznych oraz profesjonalnych artystów-grafików, grafików i projektantów.

Zadanie

Zadaniem konkursowym jest stworzenie takiego logo, które będzie eksponować mocne strony Polski i Łodzi, jako potencjalnych organizatorów International EXPO w 2022 roku, bazując na skojarzeniach z kreatywnością, nowoczesnością i rozwojem. Logo ma także służyć wzbudzeniu zainteresowania tematem przewodnim EXPO w Łodzi, jakim jest rewitalizacja obszarów miejskich.

Znak powinien również komunikować, że wystawa będzie mieć charakter festiwalu miejskości, odbywającego się na styku różnych kultur. Po przyznaniu Polsce prawa do organizacji EXPO zadaniem logo będzie zachęcenie wystawców i turystów z całego świata do wzięcia udziału w wydarzeniu.

Terminy

Zgłaszanie prac konkursowych: 28.01 – 19.02.2016.
Obrady jury i wyłonienie 3 finałowych znaków graficznych oraz poinformowanie ich autorów o zakwalifikowaniu do drugiego etapu konkursu: pomiędzy 20.02 – 10.03.2016.
Głosowanie online: 10.03 – 30.03.2016.
Ogłoszenie autora zwycięskiego znaku i jego upublicznienie: nie później niż 01.04.2016, na stronie internetowej: www.lodz.pl.

Nagrody

Autor najwyżej ocenionego logo otrzyma 5000 PLN oraz propozycję podpisania kontraktu wartego 40000 PLN na przygotowanie rozszerzonej księgi znaku.
Laureaci drugiego i trzeciego miejsca otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 3000 PLN i 2000 PLN.

Organizator

Urząd Miasta Łodzi uml.lodz.pl

Bez kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *