Bracia Sadownicy to debiutująca na rynku marka soków jabłkowych której założycielami są Adam Jędrzejewski i Paweł Szeroczyński. Ich pomysł na biznes to kreatywne wzornictwo oparte o tradycje rodzinne i prostotę. Firma produkuje świeże, niewoskowane jabłka, pakowane w papierowe tacki oraz tłoczone na zimno, 100% soki.

Wiemy, że dzięki pasji, doświadczeniu i wiedzy oferujemy doskonałe owoce i przetwory. Wierzymy, że znajdą odbiorców szczególnie wśród osób zapracowanych, żyjących w pędzie, ale przykładających dużą wagę do jakości jedzenia.
~ mówi Adam Jędrzejewski, współtwórca marki Bracia Sadownicy.

Na uwagę zasługują opakowania flagowych produktów, za które odpowiedzialna jest krakowska agencja graficzna – Studio Otwarte.

Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte

Źródło: braciasadownicy.pl

gerard brożnowicz

gerard brożnowicz

Wielozadaniowy grafik z doświadczeniem agencji reklamowej, samouk rysunku i fotografii. Przed zamówieniem pizzy najpierw sprawdzi jakość menu, skład, potem literówki a na końcu ceny.

Leave a Reply