Ciekawy branding marki polskich soków jabłkowych – Bracia Sadownicy

Ciekawy branding marki polskich soków jabłkowych – Bracia Sadownicy

Bracia Sadownicy to debiutująca na rynku marka soków jabłkowych której założycielami są Adam Jędrzejewski i Paweł Szeroczyński. Ich pomysł na biznes to kreatywne wzornictwo oparte o tradycje rodzinne i prostotę. Firma produkuje świeże, niewoskowane jabłka, pakowane w papierowe tacki oraz tłoczone na zimno, 100% soki.

Wiemy, że dzięki pasji, doświadczeniu i wiedzy oferujemy doskonałe owoce i przetwory. Wierzymy, że znajdą odbiorców szczególnie wśród osób zapracowanych, żyjących w pędzie, ale przykładających dużą wagę do jakości jedzenia.
~ mówi Adam Jędrzejewski, współtwórca marki Bracia Sadownicy.

Na uwagę zasługują opakowania flagowych produktów, za które odpowiedzialna jest krakowska agencja graficzna – Studio Otwarte.

Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte
Design: Studio Otwarte

Źródło: braciasadownicy.pl

Gerard Brożnowicz

Gerard Brożnowicz

Graphic designer & DTP specialist at GerArt Studio
Pasjonat, indywidualista ale otwarty na świat i konstruktywną krytykę, lubiący sporty ekstremalne, kochający muzykę, nienawidzący nudy. Hobbistycznie przemierzający bezkres wirtualnych światów gier komputerowych oraz kochający zanurzać się w genialności kreski anime.
Gerard Brożnowicz

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.